Foto123 novosti i savjeti

Kako možemo izvršiti ispravke već predane narudžbe dizajnirane online?

Facebook

Na web stranici foto123.hr ste putem online dizajna poslali narudžbu za svoj projekt. Nakon što ste poslali narudžbu, primijetili ste grešku u svom projektu koju biste željeli ispraviti. Ovdje napominjemo da mi ne možemo vršiti ispravke u vašem projektu, ali vam možemo omogućiti da to jednostavno i brzo sami učinite.

Ako je unutar našeg radnog vremena, molimo vas da nas odmah nazovete (kontakt možete pronaći ovdje), a ako je izvan radnog vremena, obavijestite nas putem e-maila na info@foto123.hr kako bismo vam otključali narudžbu i omogućili vam da napravite ispravke u vašoj postojećoj narudžbi a neće vam biti potrebno ponovno prolaziti kroz postupak slanja narudžbe.

Putem telefona ili e-maila obavijestili smo vas da vam omogućavamo uređivanje vaše već poslane narudžbe. Jednostavno slijedite korake u nastavku kako biste napravili ispravku.

  • U svom web pregledniku otvorite našu web stranicu www.foto123.hr i kliknite gornji desni gumb “Foto123® Creator – Projekti – Vaše narudžbe”
  • Na korisničkim stranicama Creator kliknite “Prijava”
  • Prijavite se na stranicu unosom svoje e-mail adrese i lozinke.
  • Nakon uspješne prijave kliknite na “Moj račun”.
  • Zatim kliknite na “Vaše narudžbe”.
  • Kliknite na “Nastavite s uređivanjem” za vašu poslanu narudžbu i projekt u kojem želite napraviti ispravak. Ako gumb nije dostupan, to znači da još nismo otključali narudžbu za uređivanje. Upozorenje: Ispravak možete napraviti samo jednom. Nakon što spremite projekt, ispravak narudžbe ponovno se ažurira i zatim ponovno zaključava za uređivanje.
  • Vaš projekt se otvara u alatu za dizajniranje. Napravite željene ispravke i kliknite gumb “Dodati u košaricu” u gornjem desnom kutu.
  • Pojavit će se sažetak vaše narudžbe pa ponovno kliknite gumb “Dodati u košaricu”.
  • Vidjet ćete obavijest da su vaše promjene poslane i da ste dovršili proces.
    VAŽNO: Kada ste nas obavijestili da želite izvršiti ispravak, vašu narudžbu smo stavili na čekanje, pa nas nakon ispravka o tome obavijestite pozivom ili e-mailom na info@foto123.hr kako bismo mogli nastaviti kroz proces obrade vaše narudžbe.

Nadamo se da će vam upute pomoći da ispravite svoju narudžbu te vam još jednom zahvaljujemo na korištenju naših Foto123 usluga.

ODABERITE FORMAT KALENDARA